piątek, 11 marca 2011

Dzień Kobiet

To nic, że Dzień Kobiet był 3 dni temu.
Życzę Wam, drogie Panie, samych wspaniałości i niekończącej się radości.
O tej najważniejszej rzeczy na Mi nawet nie wspomnę ; )

Co by Wam nie dokuczał PMS, rzęsy się nie sklejały i żeby najpiękniejsze buty na świecie, które właśnie kupiłyście nie kosztowały na drugi dzień -50%

I żeby różyczki czy tulipany, które dostałyście, nie zwiędły, a czekoladki (albo lizaki, nawet te holenderskie hehe) dodały Wam tylko uśmiechu, a nie kilogramów.

p.s.(będzie egoistycznie, więc ostrożnie) i takich kolegów jakich ja mam, też bym Wam mogła życzyć, drogie dziewczynki, ale nie :) [za dobrze by Wam było]

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo i wzajemnie oprócz tej wzmianki o kolegach :) / :*

    ps. ja nie lubię dostawać kwiatków, bo dla mnie to jest smutne jak więdną :)

    c.

    OdpowiedzUsuń
  2. prosiła bym jeszcze o nie łamiące się paznokcie, bo ostatnio mam z tym duży problem :)

    e.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...